Efteranmälan Jamboree 22

2 mars, 2022 av Jens Augustsson

Fler platser!

Det finns nu fler platsen till sommarens stora läger, Jamboree 22 (som vi tidigare informerat om). Om någon som inte är anmäld har ångrat sig finns nu chans till efteranmälan till en merkostnad på 250:-

2. Öppna det nerladdade Excelbladet, fyll i det och spara (klicka på ”Enable editing” om du inte kan ändra i det)
3. Skicka det till: mariaerik@yahoo.com
4. Betala in 3750 kr på kårens bankgiro: 405-3724.
OBS Denna efteranmälan blir ”definitiv”. Detta innebär att det går inte att ångra sig och att pengarna måste betalas in  till kåren (även om scouten inte åker med).
Om det inte går att skriva in uppgifterna och spara i filen så går det att skriva ett mail med svarsuppgifterna i textform. Kolla bara så att alla svar finns med, eftersom all information behövs när vi slutför anmälan i Scoutnet.